Definicje terminów:

 

Wolters Kluwer SA świadczy KONSULTACJE TELEFONICZNE zgodnie z poniższymi zasadami:


1. KONSULTACJE MERYTORYCZNE dostępne są  w dni robocze od godz. 8:00 do 16:00.

2. Rozmowa z konsultantem może być nagrywana o czym UŻYTKOWNIK zostanie uprzednio powiadomiony.

3. Dostęp do KONSULTACJI MERYTORYCZNYCH wymaga wprowadzenia Numeru ID Klienta w celu dokonania uwierzytelnienia przez system WOLTERS KLUWER.

4. Dostęp do KONSULTACJI MERYTORYCZNYCH jest płatny od 1 października 2015 według obowiązujących cenników dostępnych na stronie www.progman.wolterskluwer.pl/infolinia  

5. Okres bezpłatnych konsultacji przysługuje klientowi na 12 miesięcy od daty pierwszego zakupu oprogramowania Progman (w przypadku zakupów zbiorczych przez JST okres jest zdefiniowany w stosownej umowie). Przewidywany czas, jednorazowej, bezpłatnej konsultacji merytorycznej wynosi do 15 minut. Po upływie 12 miesięcy dostęp do KONSULTACJI MERYTORYCZNYCH jest płatny według bieżących cenników.

6. Usługa ODDZWANIANIA – dostępna w ramach pomocy płatnej – będzie realizowana w ciągu 48h od zgłoszenia (liczone w dniach roboczych). Minuty wykorzystane w ramach oddzwaniania są wliczane w wykorzystane minuty w ramach wykupionego pakietu.

7. W ramach KONSULTACJI MERYTORYCZNYCH Wolters Kluwer gwarantuje przekazywanie wszelkich informacji na temat działania PROGRAMU, z zastrzeżeniem,  że UŻYTKOWNIK:

8. W ramach KONSULTACJI MERYTORYCZNYCH Wolters Kluwer zapewnia Klientom dostęp do szkoleń online w zależności od posiadanego Pakietu, tj. Basic (1 szkolenie na rok), Standard (2 szkolenia na rok), Premium (4 szkolenia na rok). Z zastrzeżeniem, że rok oznacza okres 12 miesięcy  dostępu do zakupionego Pakietu.

9. W ramach KONSULTACJI MERYTORYCZNYCH Wolters Kluwer:

 
10. KONSULTACJE MERYTORCZNE są bezpłatne w przypadku wszelkich zgłoszeń pisemnych przesłanych za pośrednictwem:

 Portalu Klienta (www.serwis.wolterskluwer.pl),

        

Przy zgłoszeniach pisemnych czas oczekiwania na odpowiedź konsultanta wynosi do 5 dni roboczych.


BEZPŁATNE KONSULTACJE TECHNICZNE

1. KONSULTACJE TECHNICZNE dostępne są tylko w dni robocze od godz. 8:00 do 16:00

2. Rozmowa z konsultantem może być nagrywana o czym UŻYTKOWNIK zostanie uprzednio powiadomiony.
Konsultant może dokonać weryfikacji UŻYTKOWNIKA poprzez zażądanie podania Numeru ID Klienta lub innych danych Użytkownika.

3. KONSULTACJE TECHNICZNE są bezpłatne i  przysługują wszystkim klientom, którzy posiadają aktualne wersje programów linii Progman (w przypadku systemów desktop możliwe jest posiadanie jednej wersji poprzedzającej aktualną wersję programu desktop).

4. W ramach KONSULTACJI TECHNICZNYCH Wolters Kluwer gwarantuje przekazywanie wszelkich informacji na temat działania PROGRAMU z zakresu:


Reklamacje dotyczące usługi płatnej infolinii można zgłaszać drogą pisemną na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.