Witaj na infolinii pomocy technicznej i wsparcia merytorycznego linii Progman
Dbając o najwyższą jakość naszych usług i dostępność konsultantów nasza infolinia jest czynna przez 8h dziennie.
Pomoc techniczną i merytoryczną klienci systemów Progman mogą uzyskać od poniedziałku do piątku w godzinach 08.00 - 16.00.
Pomoc techniczną i merytoryczną klienci systemów Progman mogą uzyskać od poniedziałku do piątku w godzinach 08.00 - 16.00.
Zadzwoń na jeden z podanych poniżej numerów, aby połączyć się z infolinią:
801 04 45 45
22 535 88 00
Prosimy o przygotowanie swojego ID Klienta.
801 04 45 45
22 535 88 00
Prosimy o przygotowanie swojego ID Klienta.
Gdzie znajdę numer ID Klienta?
Każdy Użytkownik przed połączeniem telefonicznym z konsultantem jest proszony o podanie swojego numeru ID Klienta w celu
autoryzacji.
Numer znajduje się m.in.
> na umowach licencyjnych,
> umowach dostępowych do aplikacji
> na wszystkich otrzymanych fakturach (numer płatnika to ID Klienta).
W programach finansowo - księgowych i kadrowo - płacowych ID Klienta znajduje w kartotece: Ustawienia / Parametry / Dane placówki.
Numer znajduje się m.in.
> na umowach licencyjnych,
> umowach dostępowych do aplikacji
> na wszystkich otrzymanych fakturach (numer płatnika to ID Klienta).
W programach finansowo - księgowych i kadrowo - płacowych ID Klienta znajduje w kartotece: Ustawienia / Parametry / Dane placówki.
> Pomoc związaną z instalacją i konfiguracją serwerów bazodanowych FireBird.
> Pomoc w instalacji i konfiguracji programów typu desktop.
> Pomoc w procesie aktualizacji i rejestracji programów typu desktop.
> Pomoc w ustawieniach początkowych w programach typu desktop i web (np. nadawanie uprawnienia).
> Pomoc w ustawieniach i konfiguracji systemu Windows, wpływających na pracę programów typu desktop i web (np. zapora systemu Windows).
> Pomoc w aktualizacji i konfiguracji przeglądarek internetowych wpływających na pracę programów typu web i desktop.
> Pomoc w określaniu URL/ścieżek dla automatycznej aktualizacji.
> Pomoc w wykonywaniu zrzutów ekranu (print screen).
> Pomoc w wykonywaniu archiwizacji i przenoszenia baz danych w programach typu desktop.
> Udzielanie informacji na temat przyjmowania zgłoszeń związanych z błędnym działaniem systemu.
> Pomoc w konfiguracji i użytkowaniu sprzętu peryferyjnego w systemach do:
- Progman Biblioteka,
- Progman Majątek Web,
- Progman iPrzedszkole,
- Progman Stołówka,
- Progman Magazyn.
> Pomoc w instalacji i konfiguracji programów typu desktop.
> Pomoc w procesie aktualizacji i rejestracji programów typu desktop.
> Pomoc w ustawieniach początkowych w programach typu desktop i web (np. nadawanie uprawnienia).
> Pomoc w ustawieniach i konfiguracji systemu Windows, wpływających na pracę programów typu desktop i web (np. zapora systemu Windows).
> Pomoc w aktualizacji i konfiguracji przeglądarek internetowych wpływających na pracę programów typu web i desktop.
> Pomoc w określaniu URL/ścieżek dla automatycznej aktualizacji.
> Pomoc w wykonywaniu zrzutów ekranu (print screen).
> Pomoc w wykonywaniu archiwizacji i przenoszenia baz danych w programach typu desktop.
> Udzielanie informacji na temat przyjmowania zgłoszeń związanych z błędnym działaniem systemu.
> Pomoc w konfiguracji i użytkowaniu sprzętu peryferyjnego w systemach do:
- Progman Biblioteka,
- Progman Majątek Web,
- Progman iPrzedszkole,
- Progman Stołówka,
- Progman Magazyn.
Bezpłatna jest również pomoc merytoryczna w przypadku wszelkich zgłoszeń pisemnych przesłanych za pośrednictwem:
- Portalu Klienta: pomoc.wolterskluwer.pl,
- Zapytania z programu: opcja „Zgłoś problem”,
Telefoniczne wsparcie merytoryczne w ramach pracy z systemami Progman to w pełni profesjonalna usługa dla Twojej placówki!
Oferujemy możliwość nabycia rocznego pakietu, dostosowanego do potrzeb Państwa placówki:
> Pakiet Basic: 1 godzina pomocy telefonicznej w miesiącu + bezpłatne szkolenie online (webinarium) 1 raz w roku
> Pakiet Standard: 2 godziny pomocy telefonicznej w miesiącu + bezpłatne szkolenie online (webinarium) 2 razy w roku
> Pakiet Premium: 3 godziny pomocy telefonicznej w miesiącu + bezpłatne szkolenie online (webinarium) 4 razy w roku
Ważne! Godzina jest naliczana sekundowo. Pakiet jest dostępny dla danej placówki niezależnie od ilości posiadanych programów linii Progman.
*Dostęp do infolinii wsparcia merytorycznego już za 1 zł miesięcznie.
> Pakiet Basic: 1 godzina pomocy telefonicznej w miesiącu + bezpłatne szkolenie online (webinarium) 1 raz w roku
> Pakiet Standard: 2 godziny pomocy telefonicznej w miesiącu + bezpłatne szkolenie online (webinarium) 2 razy w roku
> Pakiet Premium: 3 godziny pomocy telefonicznej w miesiącu + bezpłatne szkolenie online (webinarium) 4 razy w roku
Ważne! Godzina jest naliczana sekundowo. Pakiet jest dostępny dla danej placówki niezależnie od ilości posiadanych programów linii Progman.
*Dostęp do infolinii wsparcia merytorycznego już za 1 zł miesięcznie.
Dlaczego warto skorzystać z infolinii wsparcia merytorycznego?
Komfort pracy – możliwość wyboru jednego z trzech pakietów, zgodnie z potrzebami placówki (Pakiet Basic, Pakiet Standard, Pakiet Premium).
Bezpłatny udział w organizowanych przez nas szkoleniach online (webinariach) w ilości określonej w ramach zakupionego Pakietu (1, 2 lub 4 razy w roku).
Bezpłatna pomoc zdalna w trakcie rozwiązywania zgłoszeń.
Usługa oddzwaniania do Klienta w czasie określonym w Ogólnych Warunkach Umowy (OWU), jeśli nie będziemy w stanie prowadzić rozmowy w danej chwil.
Jeśli potrzebujesz całościowego przeszkolenia w ramach zakupionego systemu Progman