Dbając o najwyższą jakość naszych usług i dostępność konsultantów, od 3 sierpnia 2015 roku wydłużyliśmy czas pracy naszej infolinii. Pomoc techniczną i merytoryczną będziemy świadczyć od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 16.00.

Schemat centrali telefonicznej

 

Autoryzacja klienta (Uwierzytelnianie ID Klienta)


Każdy Użytkownik przed połączeniem telefonicznym z konsultantem jest proszony o podanie swojego numeru ID Klienta, znajdującego się m.in. na umowach licencyjnych, umowach dostępowych do aplikacji oraz na wszystkich otrzymanych fakturach (numer płatnika to ID Klienta).  W programach finansowo - księgowych i kadrowo - płacowych ID Klienta znajduje w kartotece: Ustawienia / Parametry / Dane placówki.

 

 

Usługi płatne

 

Telefoniczne wsparcie merytoryczne -  W pełni profesjonalna usługa dla Twojej placówki!

 

Oferujemy możliwość nabycia rocznego pakietu, dostosowanego do potrzeb Państwa placówki:

 

  • Pakiet Basic: 1 godzina pomocy telefonicznej w miesiącu + bezpłatne szkolenie online (webinarium) 1 raz w roku

  • Pakiet Standard: 2 godziny pomocy telefonicznej w miesiącu + bezpłatne szkolenie online (webinarium) 2 razy w roku

  • Pakiet Premium: 3 godziny pomocy telefonicznej w miesiącu + bezpłatne szkolenie online (webinarium) 4 razy w roku

 

Ważne! Godzina jest naliczana sekundowo. Pakiet jest dostępny dla danej placówki niezależnie od ilości posiadanych programów linii Progman.

 

 

Dlaczego warto skorzystać z usługi telefonicznego wsparcia merytorycznego ?*

 

  • Komfort pracy – możliwość wyboru jednego z trzech pakietów, zgodnie z potrzebami placówki (Pakiet Basic, Pakiet Standard, Pakiet Premium)

  • Bezpłatny udział w organizowanych przez nas szkoleniach online (webinariach) w ilości określonej w ramach zakupionego Pakietu (1, 2 lub 4 razy w roku)

  • Bezpłatna pomoc zdalna w trakcie rozwiązywania zgłoszeń

  • Gwarancja oddzwonienia do Klienta w czasie określonym w Ogólnych Warunkach Umowy (OWU), jeśli nie będziemy w stanie prowadzić rozmowy w danej chwili

  • Wyższa jakość i szybkość obsługi

  • Większa ilość konsultantów i ich dostępność

  • Wydłużony czas pracy infolinii

Zakres konsultacji telefonicznych>>

*Bezpłatny dostęp do infolinii merytorycznej w okresie 12 miesięcy od daty pierwszego zakupu przysługuje wyłącznie nowym Klientom, którzy nabyli produkt linii Progman po raz pierwszy.


Cennik

 

 

cennik web05072016-2


W razie pytań prosimy o kontakt z naszym działem handlowym: biuro@progman.com.pl



Usługi bezpłatne

Całkowicie bezpłatnie będzie można korzystać z pomocy technicznej, w skład której wchodzi:

 

  • Pomoc związana z instalacją i konfiguracją serwerów bazodanowych FireBird
  • Pomoc w instalacji i konfiguracji programów typu desktop
  • Pomoc w procesie aktualizacji i rejestracji programów typu desktop
  • Pomoc w ustawieniach początkowych w programach typu desktop i web (np. nadawanie uprawnienia)
  • Pomoc w ustawieniach i konfiguracji systemu Windows, wpływających na pracę programów typu desktop i web (np. zapora systemu Windows)
  • Pomoc w aktualizacji i konfiguracji przeglądarek internetowych wpływających na pracę programów typu web i desktop
  • Pomoc w określaniu URL/ścieżek dla automatycznej aktualizacji
  • Pomoc w wykonywaniu zrzutów ekranu (print screen)
  • Pomoc w wykonywaniu archiwizacji i przenoszenia baz danych w programach typu desktop
  • Udzielanie informacji na temat przyjmowania zgłoszeń związanych z błędnym działaniem systemu
  • Pomoc w konfiguracji i użytkowaniu sprzętu peryferyjnego w systemach:
    - bibliotecznych linii Progman
    - Progman Wyposażenie
    - Progman iPrzedszkole
    - Progman Stołówka
    - Progman Magazyn


Bezpłatna będzie też pomoc merytoryczna w przypadku wszelkich zgłoszeń pisemnych przesłanych za pośrednictwem:

  • Portalu Klienta (www.serwis.wolterskluwer.pl),
  • zapytania z programu (opcja „Zgłoś problem”)
  • wiadomości e-mail (adresy kontaktowe dostępne są w przekazanych materiałach instruktażowych, szkoleniowych oraz na naszej stronie internetowej www.progman.wolterskluwer.pl).