Nasze serwisy używają cookies. Klikając "Akceptuję" lub korzystając z serwisu wyrażają państwo zgodę na politykę prywatności i cookies Wolters Kluwer. Więcej informacji znajdą Państwo tutaj.
Zmiany w sposobie rejestracji nowych wersji programów
- 10 wrzesień 2014
Od września stopniowo wdrażamy zmiany w sposobie aktualizacji i rejestracji nowych wersji programów. Aby ułatwić ten proces, upraszczamy sposób weryfikacji uprawnień do korzystania z danej wersji aplikacji.
W nowym rozwiązaniu proces weryfikacji uprawnień będzie jednorazowy podczas trwania całej umowy aktualizacyjnej.
Poniżej przedstawiamy krótką instrukcję nowego sposobu uwierzytelniania.
1. W oknie informacje o właścicielu Ustawienia->Parametry->Dane placówki (Właściciela programu) należy wprowadzić dodatkowo następujące informacje:
- ID klienta (będzie przesłane w osobnej wiadomości mailowej)
- Data obowiązywania umowy (będzie przesłana w osobnej wiadomości mailowej)
2. W przypadku, gdy posiadamy połączenie z Internetem wciskamy przycisk „Pobierz”. W przypadku, gdy nie posiadamy połącznia z Internetem wprowadzamy dodatkowo nr licencji (wysłane w informacji mailowej).
3. Po dokonaniu uwierzytelnienia program poinformuje nas o pomyślnym zakończeniu rejestracji.
Zasady licencjonowania produktów nie ulegają zmianie.